Sol i sinne

Är på väg mot sängen, men tittar in här ett ögonblick först. I veckan har det varit påsk-CC:ar på både Brunson och Scrappiz och jag (och Ida) har gjort några bidrag som jag nu, äntligen, suttit och laddat upp på forumen. Kanske jag tom får tummen ur och visar dem här nån dag!

Idag har varit en riktig kanondag!!! Solen har strålat från en klarblå himmel och det var så varmt och skönt att det var svårt att få barnen att behålla åtminstone liiiite kläder på sig! Vi åt tom middag ute på altanen i eftermiddag!
Jag har hunnit se både en fluga, en spindel och en annan insekt och lagom till middagen slog jag faktiskt ihjäl årets första geting!!! VA, vad gör de framme redan??? Jag hoppas jag lyckades minimera antalet getingbon i och med mitt getingamord...



Igår var jag och Niklas i Sundsvall och fixade lite grejer på Ikea + några andra butiker i Birsta. Vi hade turen att få lämna barnen med mamma och pappa ♥, så det blev en lugn och trevlig dag. Barnen hade fått följa mormor och morfar till äventyrsbadet i H-sund och de var förstås supernöjda med dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0