Skridskor, skidor och pyssel

Idag har Ida åkt skridskor.


Svante fick nöja sig med skor (men han klagade inte heller). När jag och Idas kompis mamma var tillräckligt frusna gick vi över till sporthallen för att värma upp oss med att se på Joels innebandymatch. De vann med 11-5. *jubel och visslingar* När vi kom hem igen envisades Ida och Svante med att de ville åka längdskidor, så det var bara för Niklas att leta fram pjäxor, skidor och stavar. Till vår förvåning åkte de riktigt länge innan de ledsnade, vi trodde att de skulle vara lite trötta och bara hinna få på sig grejorna innan de gav upp...

I kväll har mamma, pappa, syrran och Moa (Tor hade feber så han och Niklas fick stanna hemma) varit här och gratulerat Nicke, det var trevligt trots att här är så rörigt och stökigt mitt i renoveringstider.

Igår var jag och Ida på pysselträff med Pysselhäxorna det var så mysigt och trevligt. Jag var dock ganska mör efter min första praktikvecka så jag kastade in handduken redan vid 18.30-tiden. Ida var med hela långa dagen, hon ville aldrig åka hem! Svante hann oxå komma och pyssla ett par timmar, kanske det blir en pysslehäxa av honom oxå vad tiden lider...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0