Stavar du med fiskekrok...?

Nu börjar man väl snart våga ropa hej och tro att det bara var Joel som åkte på magsjuka, den här svängen...

Veckan har iaf varit ganska lång och seg, vi har jordens tristaste moment på skolan; samhällsvetenskaplig metod och vetenskapsteoretisk orientering - det är precis så tråkigt som det låter!!! Jag får verkligen anstränga mej för att hålla mej vaken för att försöka tragla mej igenom texterna. Jag funderar på att göra som mr Bean - hålla upp ögonen med tändstickor.

Imorgon ska jag iaf göra något roligt - träffa Maria!!! Tjoho, det blir skoj!

Idag när jag hämtade Svante på dagis pratade han om bokstäver och sånt, då berättade hans fröken om en av hans kompisar som heter Maja, när hon skulle stava sitt namn sa hon:
"mitt namn stavas M-A-fiskekrok-A..."!!!!


Kommentarer
Postat av: momsingen

Måste man kunna sånt därom man ska doktorera? Kram från Africa power dancer mother

2010-02-04 @ 21:49:34
Postat av: Annika

Man måste kunna sånt om man ska skriva C-uppsats - och det är ju precis vad vi ska...!

2010-02-07 @ 20:51:26
URL: http://blomstras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0