2-års jubileum!

Ja, det är faktiskt redan två år sen jag startade den här bloggen! Tänk vad tiden går snabbt då man har roligt!
Idag blir det iaf bara ett kort inlägg.

Igår var det kallt som tusan här - 24 grader var det mitt på dagen när jag och Svante gick och hämtade en av hans kompisar som bor på "andra sidan ån", otroligt att ån inte frusit igen helt än med tanke på den kyla som varit på slutet!




Killarna var ganska oberörda av kylan (tills vi nästan var hemma, då var både jag och Svante stela i våra ansikten och Svantes kompis frös om både öronsnibbarna och hakan), de stannade en stund och åkte i en härlig backe.


Idag var det betydligt varmare, så Joel kunde äntligen åka skridskor igen! Ida fick däremot följa med en kompis till badhuset.




Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: mamma

och Joel åkte skriller?



Vi skottade taken i stugan och njöt av dagen. Under lördag alltså.

2010-01-09 @ 22:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0