365 Foton 2010

När jag kollat bloggar jag följer har jag sett att det är några som hoppat på en kul sak, nämligen 365 Foton 2010.  Man skall ta en foto (taget under 2010) till varje tema som sedan skall publiceras under året, det måste inte ske i ordning och man kan publicera sina foton hur ofta eller sällan man vill. Jag som fotar långt mycket mer än vad jag framkallar tycker att det verkar roligt och ska ge mej på ett försök. Iofs är jag ju lite sen i starten, men jag räknar med att jag kommer ikapp!

Här är de olika teman som man har att välja på (men man får byta ut 52 st till egna teman som man hittar på själv).


Kommentarer
Postat av: Anna

jag hittade det här hos en bloggerska oxå o tycker det verkar kul :) men varför får man byta ut ämnena? :S blir ju inte lika kul då... tycker jag! har det gått bra för dig hittills? :)

2010-05-18 @ 23:05:46
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0