Fotbollstränare

Idag styrde jag kosan norrut för att plugga. Vi skrev och skrev och skrev och tillsist blev vi faktiskt klara med vår forskningsplan. Skönt! Imorgon blir det redovisning av densamme och sen är det c-uppsats! Kan knappt fatta att vi verkligen kommit fram till den dagen! Det kändes som det var ett helt liv bort när vi började plugga, men tre år går riktigt fort när man har roligt!

Ikväll hade Ida och Svante skidskoj och för ovanlighetsskull följde Niklas (för han ville absolut inte gå på fotbollsmötet) och Joel med dem. Det skulle vara "stafettävling" med medaljutdelning och de fick såna snygga medaljer. Hoppas det bara var första i en hel radda för Idas del iaf, hon är så fascinerad av min klasskompis barns medalj- och pokalsamlingar.
Själv gick jag på fotbollsinformationsträff för Idas räkning. Vi var inte överdrivet många föräldrar som representerade flickorna, så jag tyckte att jag åtminstone kunde vara bussig nog att erbjuda mina tjänster som hemsidesansvarig... Det slutade med att jag stod med på tränarlistan! Jag som knappt vet vad som är upp och vad som är ner på en fotboll!!!  Det löser sig säkert, två av tränarna är fotbollsfantaster och så är vi två som inte är lika intresserade och kunniga... Vi skojade iaf om att det skulle vara bra för oss att kunna krydda våra cv:n med att vara fotbollstränare, jag skulle ju tom kunna skriva att jag är it-ansvarig utan att ljuga - allt för mycket iaf!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Grattis till dina nya uppdrag. Det kommer gå som en dans! :)

2010-03-23 @ 10:30:57
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0