Julklappsdags

I helgen har det varit pysselträff för oss Pysselhäxor, himlarns trevligt även om man inte får mycket gjort när man hör till arrangörerna... Men det är ju skoj att träffa en massa skojiga människor och inspireras av alla duktiga och påhittiga pysslare. Igår var jag trött som en bäver, kände mej nästan bakis och idag känner jag mej oxå ganska sliten för jag vaknade var och varannan timme för att kolla att jag inte försov mej. *jobbigt* Min väckarklocka är inte helt pålitlig, den ringer inte alltid den tid man ställt in utan kan ringa 20 minuter senare... Dumt nog tog jag inte mobilen och ställde larmet där så jag hade kunnat slappna av.

Idag har jag och Niklas handlat julklappar! Vi tänkte passa på innan jag börjar min praktik för då lär det väl knappast bli mycket dötid kan jag tänka mej. Dessutom var det ganska (väldigt) skönt att handla när det var lite folk i farten. Vi har några klappar kvar, men det mesta är inhandlat - eller iaf planerat. Det känns otroligt skönt, men lite märkligt att börja i sån god tid, det är inte likt oss.


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så flitiga ni är, borde vi oxå göra. ;) kram

2010-11-16 @ 06:37:19
URL: http://brunakatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0