Praktikstart och Mia Törnblom

Jag missade inte bussen idag! *skönt* Istället var jag i så god tid att jag var tvungen att gå till busshållplatsen innan min vanliga för att jag inte skulle frysa ihjäl.
Dagen har varit rolig och omväxlande, jag har hunnit vara en sväng på Komvux för att göra lite reklam för företaget och det roligaste av allt var att jag fick följa med till Vännäs för att se och höra på Mia Törnblom - oj vad bra, rolig och inspirerande hon var!!! Hon pratade mycket om självförtroende, självkänsla och motivation - intressant!!!

Googlar man på Mia Törnblom hittar man en hel del länkar på sånt som hon pratade om idag tex här och här och en film här

Får du möjligheten kan jag verkligen rekommendera att se och höra henne!

Visste du att man tänker 65 000 tankar varje dag (!) och 95% av de tankarna tänkte vi igår oxå!
Kvällens tips är att lura dej själv att du är helt fantastisk (även om du tror att du inte tycker det), gör man det tillräckligt ofta tror man tillsist på vad man tänker.

Nu ska den här fantastiska människan stupa i sängen för att orka vara fantastisk och bra i morgon oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0