Jorå, så är det...

Ops, tiden går visst fort även om man inte har så roligt. För precis en vecka sen stenbehandlades jag, tyvärr tror jag inte att det gett något vidare resultat, men jag har inte nån tid på röntgen förrän nästa torsdag så innan dess vet jag inte säkert hur det ser ut. Tyvärr misstänker jag som sagt att jag kommer att behöva spränga åtminstone en gång till på höger sida (och sen har jag ju vänstra sidan kvar ändå)... Det i sin tur betyder att jag i så fall kommer att måsta fortsätta ha den eländes katetern ytterligare några veckor. *suckar* Jag såsar omkring i gamla mjukisbrallor och ser allmänt sjabbig ut, är i akut behov av att göra ett besök hos en frisör + fixa nya brillor.  

Annars är det full rulle här som vanligt - träningar, läxor och annat som hör livet till. Ida har börjat spela innebandy och hon har nedräkning till på måndag då hon äääääntligen fyller 7 år!


Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Hej

Hoppas allt blir bra med dig snart, tänker på dej.

Kram

Eva-Marie

2010-10-12 @ 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0