Framme i Singapore

Nu är klockan strax 22.00 här i Singapore. Resan har gått bra, men det blev många timmar på resande fot och inte särskilt mycket sömn att tala om. Vi kom fram ca 15.00 idag och sen har vi varit ute och ätit god och spännande kinamat på ett hak här i närheten. Sen blev det ett dopp i poolen och sen lite trevligt surrande i värmen på balkongen med Singapores skyline framför oss - underbart!
Här är ca 30 grader och Sara envisas med att säga att det är 29 grader i poolen, men det betvivlar badkrukan i mig starkt - fast badat har jag och när jag väl vågat doppa mig var det jätteskönt.

Nu ska vi söka oss mot sängarna, vi känner oss ganska slitna och Anders har cyklat 20 mil (!!!!) i kringelekrokar runt ön idag, så han är nog minst lika trött som vi är.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: mamma

Här har vi lördagkväll med lördagsgodis och barnTV. Svante skar sig lite på skalaren när han skalade äpple till fruktsalladen. Grin och rop på mamma... men två plåster lugnade...



Nu är vi jättetrötta och det blir sängen för barnen efter det här programmet. Själv ska jag se körslaget innan det är dags att knoppa in. Vi har inte hört något från Joel och kompani.'

Kram och hälsa med dig!

2011-04-02 @ 19:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0