Tårtan

Jag förstår att det är många som funderar på hur musskrämman fungerar och jag kan meddela att den faktiskt verkar fungera (peppar, peppar...) jag har varken hört något krafsande i natt eller natten till igår. Det skulle visst kunna ta upp till fyra veckor innan mössen var borta, men vi lyckades kanske rikta skrämman rätt på en gång (eller så har de bara flyttat sig längre bort i väggen där vi inte hör dem).

Ida har fortfarande feber, hosta och har även blivit snuvig. Svante får även han vara hemma från dagis för att vila upp sig lite extra, men han tycker att det är ganska tråkigt. Imorgon har jag därför lovat honom att jag ska ta en paus i pluggandet och baka bullar med honom.

Joel däremot bakade ikväll, de hade tårt-bakar-tävling på UG. Tårtan var visst god, men jag vet inte om jag tycker att den var så vacker (inte särskilt god heller om jag ska vara helt ärlig)....



Han var annars mest nöjd med den här bilden;

Vi hade väntat oss en massa roliga bilder på läckra tårtor, men tji fick vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0